Този уебсайт използва "бисквитки", за да осигури по-добри услуги на потребителите си. С използването на този сайт, вие се съгласявате с употребата на "бисквитки". Повече информация. Разбрах
За поръчка: 0894 44 41 76

Рекламации и право на връщане

Рекламации на закупени чрез онлайн магазина стоки се извършват по правилата на ЗЗП и съобразно сроковете и условията на търговската им гаранция.  

РЕКЛАМАЦИЯ

1.  Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на стоката с договореното/поръчаното, когато след доставката, са открити несъответствия с договора за продажба.

2.1.  Потребителят има право да предяви рекламация на стоката, независимо от това дали производителят или търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката или услугата.

2.2.  Когато удовлетворяването на рекламацията се извършва чрез замяна на стоката с друга, съответстваща на договореното, търговецът ще запази на потребителя първоначалните гаранционни условия.

3. При предявяване на рекламацията на стока потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното или за отбив от цената.

4.1. Рекламацията се подава устно /тел: 0894444176, офис: София, ул. Кричим 12, ет. 1/, или писмено чрез, имейл, по поща или подадена в офиса на дружеството, а именно:

email: info@bioline.bg

адрес:  офис: София, ул. Кричим 12, ет. 1

4.2. При предявяване на рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес, телефон и email за контакт.

4.3. При подаване на рекламация потребителят задължително следва да приложи и документите, на които се основава претенцията, а именно:

1. касова бележка или фактура;

2. протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;

3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер.

4.4. Рекламацията на потребителска стока може да се предяви до две години от доставката на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с договореното, както и след истичането и на срока на годност.

4.5. Срокът спира да тече през времето, необходимо за постигане на споразумение между продавача и потребителя за решаване на спора.

4.6. Ако търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката и срокът на гаранцията е по-дълъг от сроковете за предявяване на рекламацията по ал. 1, рекламацията може да се предяви до изтичането на срока на търговската гаранция.

4.7. Предявяването на рекламация не е пречка за предявяване на иск.

aswisepix